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Alt 11.07.12
stuppsy stuppsy ist offline
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Zitat:
Zitat von oldman75 Beitrag anzeigen
Hier ist meine Korrespondenz mit Paolo über mein Problem. Wie es aussieht kann dieser Fehler vorkommen, also auch euch passieren. Ich habe alles so gemacht, wie von Paolo vorgeschlagen, aber in der neuen Log Datei nichts gefunden. Für die die es interessiert hier die Schreiben:
(In der zeitlichen Abfolge von unten nach oben lesen)



Yes,
this issue shows up sometimes only when ReticoloFX is trying to close a set of trades using "close by".
Unfortunately the only thing to do at the moment is closing MT4, removing the log file and restarting the platform putting closeby_enabled=false.
Ciao,
Paolo


On Tue, Jul 10, 2012 at 1:06 PM, oldman75> wrote:
Hi Paolo,
here are the new Log file and a screenshot. I cannot see an error.

Best regards oldman75

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: Andrea Salvatore [mailtoimpmyea@gmail.com]
Gesendet: Mo 09.07.2012 14:21
An: oldman75
Betreff: Re: Contact Form Submission from oldman75


Hi oldman75,
please close your MT4 and delete the log file.
Then restart MT4 and report the error messages you see in the experts tab
of MT4.
The issue is probably related to closeby_enabled=true.
Ciao,
Paolo

On Fri, Jul 6, 2012 at 2:06 PM, <> wrote:

Name: Oldman75

Comments: Hi Andrea and Paolo,
whenever the Reticolo traded, my log file increases to a maximum of about 40 GB. Can you explain that?

Yesterday it closed 2 ring AUD-NZD-USD and CAD-EUR-USD.

The log file is too big to open.

I have Windows 7 and VPS of HostEurope with 42 GB Hard disk space, 2 GB of memory.

Best regards oldman75
es gibt 2 log files
einmal im "directory"
einmal im "expert"
stuppsy